Κυριακή 1 Αυγούστου 2010

ENDGAME. ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ.

Παιδιά στην φάση που έχουμε φτάσει όσοι διαβάζουμε blogs καταλαβαίνουμε ότι το σχέδιο είναι οργανωμένο και εφαρμόζετε παντού εκτος από την Ελλάδα...αρχίζουν οι απεργίες... σειρά έχουν λεωφορεία-ΔΕΗ-ΟΣΕ κλπ... Στην αργεντινή την σπίθα την άναψαν οι λεωφορειατζήδες... ΕΡΧΕΤΑΙ ΜΠΟΡΑ ΑΠΟ ΤΟ ΣΕΠΤΕΜΒΡΗ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΘΑ ΦΕΡΕΙ ΞΕΝΟΥΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΥΣ.. ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΙ... ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΙ ΞΕΝΟΥΣ ΟΠΛΟΦΟΡΟΥΣ

ΜΗΝ τους κατηγορείτε άδικα όσους απεργούν....
"Όταν ήρθαν να πάρουν τους Εβραίουςδενδιαμαρτυρήθηκαγιατί δεν ήμουν Εβραίος.
Όταν ήρθαν για τους κομμουνιστές δεν φώναξα,γιατί δεν ήμουν κομμουνιστής.
Όταν καταδίωξαν τους τσιγγάνουςούτε τότε φώναξαγιατί δεν ήμουν τσιγγάνος.
Όταν έκλεισαν το στόμα των Ρωμαιοκαθολικών που αντιτάσσονταν στο φασισμό,
δεν έκανα τίποτα γιατί δεν ήμουν καθολικός.
Μετά ήρθαν να συλλάβουν εμένα,
αλλά δεν υπήρχε πια κανείς να αντισταθεί μαζίμου ... "
Μπέρτολ Μπρεχτ
μην τους κατηγορείτε άδικα ΛΟΙΠΟΝ....
 
 Η ανάρτηση από anti-ntp.blogspot

Δείτε το και κατεβάστε το στο ΘΑΛΛΑΜΟΦΥΛΑΚΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η επίσκεψη σας στο Θαλαμοφύλακα με τιμά ιδιαίτερως.

Τα μόνα σχόλια που σβήνω είναι οι τρολλιές, οι κουτσουλιές και οι ύβρεις.

Τα υπόλοιπα θα μείνουν για πάντα εδώ, εκτεθειμένα σε κοινή θέα, γι αυτό πριν πατήσετε το κουμπί "Υποβολή", παρακαλώ να ξαναδιαβάσετε αυτό που γράψατε.

Αρχειοθήκη ιστολογίου