Δευτέρα 13 Σεπτεμβρίου 2010

ΠΕΡΑΙΩΣΗ Η ΜΕΓΑΛΗ ΑΠΑΤΗ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ!

ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΚΑΝΟΥΝ ΠΕΡΑΙΩΣΗ ΓΙΑ ΝΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΟΥΝ ΤΟΥΣ ΜΕΓΑΛΟ ΟΦΕΙΛΕΤΕΣ!!!

Ναι το κράτος θα συμβιβασθεί με αυτούς να πληρώσουν ελάχιστο τμήμα των οφειλών τους και για αυτό τον άνομο συμβιβασμό θα πάρουν τη φορολογική ενημερότητα που χρειάζονται για να συνεχίσουν τις "λοβητούρες" τους μέχρι τουλάχιστον να αλλάξουν οι αναλώσιμοι Υπουργοί Οικονομικών και οι υπάλληλοι να κάνουν την "πάπια" μετά από σχετικό λάδωμα.

Η περαίωση είναι η συνενοχή του εκάστοτε Υπουργού Οικονομικών στο κλέψιμο του κράτους, γιατί διαφορετικά τι διαφέρει ο ανέντιμος εφοριακός που λαδώνεται; Το ίδιο δεν λέει; Δώσε να τα βρούμε; Εκτός αν η ηθική εξαρτάται από την κατεύθυνση της τσέπης.

Αυτός που αξίζει να περαιώσει, είναι αυτός που έχει χεσμένη τη φωλιά του. Αυτός ναι. Αλλά όποιος είναι εντάξει, θα κάνει βλακεία. Τζάμπα λεφτά θα δώσει.


Περαίωση θα πρέπει να γίνει αφού φύγει το ΔΝΤ από τη χώρα μας...


Από freezlo.gr

1 σχόλιο:

  1. Μια χαρά τα γράφεις.
    Εγώ είμαι ελέυθερος επαγγελματίας, είμαι τυπικότατος, στα 8 χρόνια που είμαι επαγγελματίας ζήτημα να έχω συνολικά 300 ευρώ μαύρα, πληρώνω τους φόρους μου, ΤΕΒΕ, έχω τα βιβλία μου όλα στην εντέλεια, ακόμη και το επιμελητήριο παρόλο που δεν κάνουν τίποτε.
    Και τώρα θα με βάλουν να πληρώσω μερικά χιλιαρικάκια την στιγμή που έχουν κάνει την αγορά σαν τα μούτρα τους και τους τελευταίους μήνες βλέπω τα ευρώ με τα κυάλια ?
    Θα πάρουν τα @@ μου.
    Και αν έρθουν να μου ελέγξουν τα βιβλία και ψάχνουν να βρουν αφορμή για πρόστιμο, θα τους πάρει ο διάολος.
    Και βεβαίως, από τώρα και στο εξής αλλάζω μυαλά και τρόπο εργασίας γιατί οι νομοταγείς και τυπικοί, τελικά είμαστε οι μπούφοι της υπόθεσης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η επίσκεψη σας στο Θαλαμοφύλακα με τιμά ιδιαίτερως.

Τα μόνα σχόλια που σβήνω είναι οι τρολλιές, οι κουτσουλιές και οι ύβρεις.

Τα υπόλοιπα θα μείνουν για πάντα εδώ, εκτεθειμένα σε κοινή θέα, γι αυτό πριν πατήσετε το κουμπί "Υποβολή", παρακαλώ να ξαναδιαβάσετε αυτό που γράψατε.

Αρχειοθήκη ιστολογίου