Δευτέρα 17 Σεπτεμβρίου 2012

ΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΘΑΥΜΑ ΤΗΣ ΦΥΣΗΣ

Από καταβολής κόσμου ποτέ δεν υπήρξε άλλο άτομο με το μυαλό μου, την καρδιά μου, τα μάτια μου, τ' αυτιά μου, τα χέρια μου, τα μαλλιά μου, το στόμα μου.Κανένας από όσους υπήρξαν πριν, κανένας απ' όσους ζουν σήμερα και κανένας απ' όσους έρθουν αύριο δεν θα μπορεί να περπατά, να μιλά, να κινείται και να σκέφτεται ακριβώς όπως εγώ. Όλοι οι άνθρωποι είναι αδέρφια μου, ωστόσο είμαι διαφορετικός απ' όλους. Είμαι ένα μοναδικό δημιούργημα.


Είμαι το μεγαλύτερο θαύμα της φύσης.

Είμαι κάτι σπάνιο και ό,τι σπανίζει έχει αξία. Επομένως είμαι κάτι πολύτιμο.Είμαι το προϊόν χιλιάδων ετών εξέλιξης και γι αυτό είμαι καλύτερα προικισμένος και σωματικά και διανοητικά, από όλους τους σοφούς και τους αυτοκράτορες που υπήρξαν πριν από μένα. Έχω απεριόριστες δυνατότητες. Χρησιμοποιώ ένα ελάχιστο μόνο μέρος του μυαλού μου και συσπώ ένα μικρό μέρος των μυών μου! Μπορώ να αυξήσω τα χθεσινά μου επιτεύγματα στο εκατονταπλάσιο!
Μπορώ να πετύχω πολλά περισσότερα από όσα έχω πετύχει και θα το κάνω.Γιατί το θαύμα που με δημιούργησε να τελειώσει με τη γέννησή μου; Γιατί να μη το επεκτείνω στα σημερινά μου κατορθώματα;

Είμαι το μεγαλύτερο θαύμα της φύσης.

Δε βρέθηκα τυχαία σε αυτή τη γη. Βρίσκομαι εδώ για κάποιο σκοπό, κι αυτός είναι να μεγαλώσω και να γίνω σαν το βουνό, όχι να συρρικνωθώ και να γίνω σαν κόκκος άμμου!

Είμαι το μεγαλύτερο θαύμα της φύσης.

Μου δόθηκαν μάτια για να βλέπω, μυαλό να σκέφτομαι και τώρα ξέρω ένα μεγάλο μυστικό της ζωής: Ξέρω και αντιλαμβάνομαι ότι όλα μου τα προβλήματα, η αποθάρρυνση και οι πίκρες, είναι στην πραγματικότητα , μεγάλες ευκαιρίες για την καλυτέρευσή μου, μόνο που εμφανίζονται μεταμφιεσμένες!Δεν θα ξεγελαστώ άλλη φορά από την αμφίεσή τους γιατί τα μάτια μου είναι ανοικτά. Δεν θα παραπλανηθώ πια!

Είμαι το μεγαλύτερο θαύμα της φύσης.

Και η φύση δεν γνωρίζει ήττα. Στο τέλος βγαίνει νικήτρια και το ίδιο θα κάνω κι εγώ. Θα νικήσω και θα γίνω μεγάλος γιατί είμαι μοναδικός.

Είμαι το μεγαλύτερο θαύμα της φύσης.

Og Mandino - Ο μεγαλύτερος πωλητής στον κόσμο

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η επίσκεψη σας στο Θαλαμοφύλακα με τιμά ιδιαίτερως.

Τα μόνα σχόλια που σβήνω είναι οι τρολλιές, οι κουτσουλιές και οι ύβρεις.

Τα υπόλοιπα θα μείνουν για πάντα εδώ, εκτεθειμένα σε κοινή θέα, γι αυτό πριν πατήσετε το κουμπί "Υποβολή", παρακαλώ να ξαναδιαβάσετε αυτό που γράψατε.

Αρχειοθήκη ιστολογίου